Masaż transbukalny

kobido masaż

Masaż transbukalny to masaż tkanek głębokich obejmujący obszar twarzy, szyi i karku. Ma on na celu rozluźnienie mięśni oraz eliminację nawykowego, nieświadomego zaciskania szczęki i zgrzytania zębami. Masaż transbukalny stosuje się w leczeniu bruksizmu. Nawykowe, nieświadome zaciskanie i zgrzytanie zębami (tzw. bruksizm) to schorzenie wieloczynnikowe i nie do końca wyjaśnione. Jednym z pierwszych objawów bruksizmu mogą być uporczywe bóle głowy, bóle twarzy czy szum w uszach. Zdarza się również, że pacjenci skarżą się na ból lub nadwrażliwość zębów, której przyczyną jest ścieranie powierzchni zębów i pękanie szkliwa.

Masaż transbukalny

Stomatolog w PRZYCHODNI STOFIMED , ul. Broniewskiego 23, 44-200 Rybnik, może zlecić wykonanie specjalnej szyny (tzw. szyny relaksacyjnej), którą zakłada się na czas snu. Zapobiega ona zgrzytaniu zębami i tarciu górnymi o dolne oraz konsekwencjom tego rodzaju nieświadomych nocnych ruchów. Nakładka musi bardzo dokładnie przylegać do zębów, dlatego dobierana jest indywidualnie i wykonujemy ją na zamówienie.

Kontakt: 32 42 36 526 Jest to jednak leczenie objawowe, nielikwidujące przyczyn choroby, jakim najczęściej jest stres. Dlatego proponujemy uzupełnienie terapii, masażem transbukalnym z elementami KOBIDO.

Masaż twarzy Kobido to technika masażu rozluźniająca mięśnie twarzy i ujędrnianiająca skórę. Celem jest odprężenie struktur i drenaż limfatyczny, który wspomaga detoksykację i koloryt skóry. Zabieg zapewnia dogłębne odżywienie skóry, dotlenienie tkanek, oraz pobudzenie ich do produkcji kolagenu i elastyny. Pełny masaż twarzy, jak również karku, składa się z ponad stu ruchów, których wykonanie wymaga precyzji i wiedzy na temat budowy mięśni, powięzi i skóry. W naszym gabinecie w  PRZYCHODNI STOFIMED , ul. Broniewskiego 23, 44-200 Rybnik, wykonuje go magister fizjoterapii.

Masaż Transbukalny​ rybnik